Το λογότυπο " και ο Θεός σχεδίασε τη γυναίκα " είναι δανεισμένο απο το " 9 " το ένθετο κόμικς της εφημερίδας " Ελευθεροτυπία " ( #17 Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2000 ) |
Αγαπητοί φίλοι επισκέπτες, αυτή η σελίδα είναι αφιερωμένη στίς γυναίκες όπως παρουσιάζονται μέσα απο τα λίγα κόμικς που τυγχάνει να έχω στη διάθεση μου. Έχω διαλέξει εντελώς διαφορετικές σκηνές και παρουσίες και κάνω διάφορα σχόλια. Δεν θα δείτε πικάντικες και σεξιστικές παρουσιάσεις, όχι γατί είμαστε συντηρητικοί και σοβαροί ή σοβαροφανείς αλλά γιατί αυτού του είδους τα κόμικς μπορείτε να τα βρείτε σε αφθονία οπουδήποτε αλλού σερφάροντας στο ίντερνετ. Επιλέξαμε να παρουσιάσουμε κόμικς που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού. Οι απόψεις μου που τα συνοδεύουν είναι εντελώς προσωπικές και δεν αποτελούν σε καμμιά περίπτωση συμβουλές. Κύριος σκοπός μας είναι η διασκέδαση των επισκεπτών μας, να φανταστούν, να αναπολήσουν και γαιτί όχι να προβληματιστούν... Σύμβουλος και βοηθός μου ( ποιος άλλος; ) ο Θείος Σκρούτζ !!! Ελπίζω να περάσετε καλά! Ο σχεδιαστής των ιστοσελίδων του mycomics.gr : Κώστας Β. Καπετσώνης |
Προσαρμοσμένη αναζήτηση
|
Ακόμα και ο Θείος Σκρούτζ παρ'όλο το δύστροπο χαρακτήρα του βρέθηκε μία γυναίκα να τον γοητέψει και να τον κάνει να τη θυμάται για πάντα. Η περιβόητη Χρυσή Γκόλντυ ήταν μια αμφιβόλου ηθικής γυναίκα όμως. Χρησιμοποιούσε τα θελγητρά της για να αποπλανεί και να κλέβει ανυποψίαστους χρυσοθήρες σαν τον Θείο Σκρούτζ, ο οποίος ήταν ένα απο τα θύματά της. Αλλά ο ατίθασος Θείος Σκρούτζ τη δάμασε και την έβαλε στη θέση της, όπως εξιστορεί ο Κάρλ Μπάρκς. Η Χρυσή Γκόλντυ ξέπεσε όπως οι περισσότερες πεταλούδες της νύχτας αλλά δεν ξέχασε τον Θείο Σκρούτζ που τελικά δεν ήταν του σωρού κορόιδο σαν όλους τούς άλλους. Όσο για τον Θείο Σκρούτζ του έμεινε μιά μοιραία γλυκόπικρη ανάμνηση και το ερώτημα: γιατί η όμορφη και ονειρώδης Χρυσή Γκόλντυ είχε καρδιά σκληρή και ψυχρή σαν τούς αιώνιους πάγους του Βορρά; Αυτή είναι η φύση της Γυναίκας, Θείε Σκρούτζ... για περισσότερες σελίδες απο το εσωτερικό του Κόμιξ #96 ( Ιούνιος 1996 ) κάνετε κλίκ εδώ |
Οι γυναίκες αμφιβόλου ηθικής με δραστηριότητες σαν τη Γκόλντυ υπήρχαν στη πραγματικότητα στην Άγρια Δύση και στα Κλασσικά Εικονογραφημένα με τίτλο " Ιστορίες της Δύσεως " σε ιστορία δανεισμένη από τον συγγραφέα Μπρέτ Χάρτ περιγράφεται το λυπηρό Τέλος δύο τέτοιων γυναικών, όταν οι κάτοικοι της μικρής πόλης Πόκερ Φλάτ τις έδιωξαν εκτός ορίων της πόλης και έτσι περιπλανώμενες χάθηκαν στη βαρυχειμωνιά. Κατηγορούμενες για κλοπές, απάτες και πορνεία, ο όχλος πήρε το νόμο στα χέρια του και τις απέβαλλε από τη πόλη. Δεν υπήρξε ανοχή και έλεος σε εκείνες που διάλεξαν αυτό τον ριψοκίνδυνο και παρασιτικό τρόπο επιβίωσης. Για να δείτε μερικές σελίδες από αυτή την ιστορία κάνετε κλίκ εδώ. |
Η θρυλική Κλεοπάτρα είναι σύμβολο της γυναικείας ματαιοδοξίας, φιλοδοξίας, ομορφιάς και γοητείας. Στο ομώνυμο τεύχος των Κλασσικών εικονογραφημένων περιγράφεται η άστατη ζωή της. Συγγραφέας ο Σέρ Χένρυ Ράϊντνερ Χάγκαρτ. Κάνετε κλίκ εδώ για να δείτε μερικές αντιπροσωπευτικές σελίδες από το εσωτερικό που με τη αρκετά καλή εικονογράφηση, η αδίστακτη Κλεοπάτρα μας γοητεύει ακόμα και σήμερα... |
Όλοι έχουν ακουστά τούς Τρείς Σωματοφύλακες, πολλοί έχουν διαβάσει το αυτό το φημισμένο λογοτεχνικό έργο του Αλέξανδρου Δουμά. Χαρακτήρας κλειδί στην υπόθεση η αδίστακτη και ανήθικα φιλόδοξη Κόμισσα Ντε Γουϊντερ. Φαίνεται ότι ο Πόρθος, ο Άραμις, ο Άθως και ο Ντ' Αρτανιάν έχουν αντίπαλο μία γυναίκα..!!! Μερικές χαρακτηριστικές σελίδες μπορείτε να δείτε εδώ. |
Στίς " Μεγάλες Προσδοκίες " ο Κάρολος Ντίκενς εμπλέκει στο έργο όχι μία αλλά δύο μάλλον απροσάρμοστες και προβληματικές γυναίκες: τη Δίς Χάβισαμ ( σαλεμένη στο μυαλό γεροντοκόρη ) και τη προστατευόμενή της Εστέλλα, ένα ματαιόδοξο και φαντασμένο κορίτσι που όφειλε τον χαρακτήρα της στη κακή ανατροφή της από τη Δίδα Χάβισαμ. Ο Πίπ που είναι ο κεντρικός ήρωας του έργου κατόρθωσε να επιβιώσει και να κάνει προκοπή στη ζωή του παρά το άσχημη συμπεριφορά και των δύο... για να δείτε μερικές χαρακτηριστικές σελίδες κάνετε κλίκ εδώ. |
Ό έγγαμος βίος είναι δύσκολος και για τούς άνδρες και για τίς γυναίκες. Η γυναίκα είναι η Οικονόμος και Διαχειριστής του σπιτιού ενώ ο άνδρας είναι ο Προστάτης, Προμηθευτής των απαραίτητων αγαθών. Και οι δύο οι ρόλοι δύσκολοι με πολλές ευθύνες και εμπόδια. Πώς έρχονται τα πράγματα για έναν άνδρα αν δεν ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του; Τι συμπεριφορά θα έχει από τη γυναίκα του; Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε μερικές σκηνές μάλλον τραγελαφικές από τον " Ρίπ Βαν Ουίνκλ " του Ουάσιγκτων Ίρβινγκ, που περιγράφουν μια πραγματικότητα που έπαναλαμβάνεται μέχρι στις μέρες μας.... |
Το αισθηματικό δράμα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ " Ρωμαίος και Ιουλιέτα " εξακολουθεί να συγκινεί μέχρι στις μέρες μας τις γυναίκες, μιας και από τη φύση τους είναι αθεράπευτα ρομαντικές. Η ομορφιά και η γοητεία τους πλανεύουν τούς ρωμαίους αρσενικούς τριγύρω τους και αυτοί με τη σειρά τους κάνουν οτιδήποτε αρκεί να κερδίσουν τη καλή τους. Αν ανυπέρβλητα εμπόδια συμβούν και τη χάσουν, τότε η ζωή δεν έχει νόημα, όπως περιγράφουν λίγες σελίδες απο το εσωτερικό του ομώνυμου κόμικ-διασκευή του έργου. Κάνετε κλίκ εδώ για να τις δείτε.. | ||
Στο έργο " Συρανό Ντε Μπερζεράκ " του Εδμόνδου Ροστάν, ο κεντρικός ήρωας Συρανό είναι αδικημένος από τη φύση με ένα άσχημο χαρακτηριστικό: υπερβολικά μεγάλη μύτη. Αυτή η δυσμορφία του όμως δεν τον εμπόδισε να είναι δεινός ξιφομάχος και ανώτερος άνθρωπος πλημμυρισμένος με αισθήματα, αλλά έγινε εμπόδιο να κερδίσει τη καρδιά της Ρωξάνης, της γυναίκας με τη οποία ήταν αθεράπευτα ερωτευμένος. Κάνετε κλικ εδώ και θα δείτε τον Συρανό να υπαγορεύει ρομαντικούς στίχους αγάπης στη Ρωξάνη που εσφαλμένα νομίζει ότι τα λέει κάποιος άλλος, τον οποίο ερωτεύεται τελικά. Φαίνεται ότι οι γυναίκες γοητεύονται με το λέγειν (το χαριτωμένο μπλα-μπλά δηλαδή ) πιο πολύ από την εμφάνιση. Ή μάλλον υπάρχει μία αρχική έλξη από την εμφάνιση ( το μάτι ) αλλά τα λόγια ( το αυτί ) με τα οποία καταλαβαίνει το χαρακτήρα του άνδρα παίζουν μεγαλύτερο ρόλο στο να παραδοθεί τελικά ή έτσι θέλουν (!) πολλοί να πιστεύουν. |
Στο λογοτεχνικό αριστούργημα του Βίκτωρος Ουγκώ " Η Παναγία των Παρισίων " περιπλέκεται μία γυναίκα ( η τσιγγάνα Εσμεράλδα ) και τέσσερις άνδρες, όλοι τους εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους. Οι τρεις απ' αυτούς έχουν κάτι κοινό: αγαπούν την Εσμεράλδα. Η Εσμεράλδα όμως αγαπά τον τέταρτο που όμως αυτός απλά παίζει μαζί της. Η Εσμεράλδα είναι με το δικό της αγνό τρόπο συγκρατημένα φιλόδοξη και ματαιόδοξη αφού ποθεί έναν άνδρα που δεν πρόκειται να έχει ποτέ ( και είναι αρκετά αφελής να μην μπορεί να το καταλάβει ), ενώ έλκει άλλους που είναι τελείως ακατάλληλοι για αυτήν. Αξίζει κανείς να διαβάσει το πρωτότυπο απ' όπου μπορεί να βιώσει τη δράμα και το μεγαλείο της γυναίκας... Κάνετε κλικ εδώ να δείτε χαρακτηριστικές σελίδες από το εσωτερικό της μεταφοράς του έργου στά Marvel Comics ( λόγω καλύτερης εικονογράφησης το προτίμησα από τα κλασσικά εικονογραφημένα ) |
Ο Χέρμπερτ Τζώρτζ Ουέλς έγραψε το λογοτέχνημα επιστημονικής φαντασίας " Η Μηχανή του Χρόνου " πριν από περίπου 150 χρόνια αλλά ακόμα παραμένει αξεπέραστο. Ο Χρονοταξιδιώτης επιστρέφει από το ταξίδι του μέσα στο χρόνο με την ανάμνηση της Βίνας, μίας γυναίκας από το μέλλον που επιβεβαιώνει ότι η ευγνωμοσύνη και τρυφερότητα είναι γένους θηλυκού και δεν χάνονται όσο ζουν άνθρωποι... Κάνετε κλίκ εδώ και θα δείτε σκηνές από το εσωτερικό της μεταφοράς του έργου στα " Κλασσικά Εικονογραφημένα " αλλά και από την αντίστοιχη των Marvel Comics |
Άν δεν μισούσε τόσο πολύ τίς γυναίκες ένας παλιός βασιλιάς στίς Ινδίες δεν θα γράφονταν ποτέ τα παραμύθια της Χαλιμάς. Τον βασιλιά τον έλεγαν Σαχριάρ και είχε τη μανία να παντρεύεται κάθε ωραία κοπέλα που αντίκριζαν τα μάτια του και το άλλο βράδυ να της παίρνει το κεφάλι! Η μόνη που γλίτωσε ήταν η Χαλιμά που επί χίλιες και μια νύχτες διηγιόνταν ωραία παραμύθια για να αναβάλει το μοιραίο. Τελικά τη γλίτωσε...!!! Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε μερικές σελίδες από τις " Χίλιες και Μια Νύχτες " Τελικά φαίνεται και οι πιο ισχυροί άνδρες έχουν την αδυναμία τους και φτάνει μια ικανή γυναίκα να την ανακαλύψει και να τούς τουμπάρει..!!! |
Ο Εβενέζερ Σκρούτζ είναι ο κεντρικός ήρωας της " Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας " του Κάρολου Ντίκενς. Αμετανόητα τσιγκούνης μέχρι που τα πνεύματα των Χριστουγέννων τον άλλαξαν. Ο Εβενέζερ μετανιώνει πικρά όταν μαθαίνει ότι η Μπέλλα η όμορφη κοπέλα με την οποία χώρισε όταν ήταν νέος ( λόγω του περιορισμένου χρόνου που της αφιέρωνε αφού ήταν αφοσιωμένος στο κέρδος του χρήματος ) τώρα τον λυπάται βλέποντάς τον μόνο και γέρο ενώ η ίδια απολαμβάνει τη θαλπωρή της οικογένειάς της...Κάνετε κλικ εδώ να δείτε την αντίστοιχη σκηνή από τα Κλασσικά Εικονογραφημένα. Φαίνεται ότι η γυναίκα είναι μια επένδυση που θα αποδώσει στο μέλλον και σαν επένδυση χρειάζεται κατά προτεραιότητα τη προσοχή μας και τον χρόνο μας... |
Η συγγραφέας Ουίντα ( καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της Μαρίας Λουίζας ντε λα Ραμέ ) στο έργο της " Υπό Δύο Σημαίες "περιγράφει ένα ερωτικό τρίγωνο. Δύο γυναίκες (η μία αριστοκράτισσα και η άλλη στρατιωτίνα ) αγαπούν τον ίδιο άνδρα. Η άτυχη στρατιωτίνα Σιγκαρέτ χάνει τελικά το παιχνίδι αλλά και την ίδια της τη ζωή. Κάνετε κλίκ εδώ να δείτε πως παρ'όλο η Σιγκαρέτ έσωσε τη ζωή του αγαπημένου της τρείς φορές δεν ήταν γραφτό να εκπληρωθεί ο ερωτάς της. |
Όλοι έχουμε ακουστά ότι στη Μεγάλη Τρίτη απαγγέλεται το τροπάριο της Κασσιανής. Ποιά όμως ήταν η Κασσιανή; Ηταν ήδη τόσο ξακουστή αν και νεότατη για την ομορφιά και μόρφωσή της, που ήταν μία απο τίς υποψήφιες νύφες ( κατά το έθιμο ) για τον νεαρό αυτοκράτορα Θεόφιλο. Πάντα κατά το έθιμο ο Αυτοκράτωρ αφού θα έκανε μία σύντομη γνωριμία με όλες θα διάλεγε για σύζυγό του εκείνη που θα της έδινε ένα χρυσό μήλο. Η ακαταμάχητη ομορφιά και προσωπικότητα της Κασσιανής ήταν και η αιτία να την απορίψει ο Θεόφιλος αν και για πάντα υπήρξε ερωτευμένος μαζί της... Κάνετε κλίκ εδώ να δείτε την συγκεκριμένη σκηνή απο τα Κλασσικά Εικονογραφημένα ( αν και η εικονογράφηση είναι σχετικά κακή και αδικεί τη υπόθεση )... |
Ο Ευριπίδης παρουσίαζε τούς ανθρώπους στά δράματα του όπως ακριβώς είναι. Επίσης είχε τη φήμη του μισογύνη επειδή τίς εξέθετε στα έργα του. Στον " Ιππόλυτο " ο παθιασμένος έρωτας της Φαίδρας είναι η αιτία μεγάλων κακών.. Κάνετε κλίκ εδώ να δείτε στη μεταφορά του έργου σε κόμικς απο τα Κλασσικά Εικονογραφημένα, τον μονόλογο του Ιππόλυτου κατά των γυναικών και των κακών που τις συνοδεύουν.. |
" Το τραγούδι του Χιαγουάθα " είναι έργο του Χένρυ Γουόντσγουορθ Λονγκφέλλοου, εμπνευσμένο απο ινδιάνικους θρύλους. Στη υπόθεση του περιγράφεται συμβολικά ο αγώνας και η πάλη του ανθρώπου για την κατάκτηση της ζωής και της ευτυχίας. Ο άνδρας είναι συνυφασμένος με τη γυναίκα. Μαζί μόνο μπορούν να πετύχουν. Η γυναίκα είναι για τον άνδρα όπως η χορδή στο τόξο. Ο καθένας τους είναι άχρηστος χωρίς τον άλλο... Κάνετε κλίκ εδώ για να δείτε τη γνωριμία του Χιαγουάθα με τη Μινεχάχα - Το Γελαστό νερό.. |
Οι γυναίκες είναι απρόβλεπτες και το απρόβλεπτο συχνά έρχεται αναπάντεχα σε γυναικεία μορφή..!!! Κάνετε κλικ εδώ να δείτε μια μικρή φανταστική ιστορία με μιά απρόβλεπτη γυναικεία έκπληξη..!!! Απο το "Alien Worlds " #6 Φεβρουάριος 1984 |